Stránky

piatok 27. januára 2012

CHLIEB A SLANÉ PEČIVO

Odkedy som sa stala vlastníčkou domácej pekárne pečenie chleba je mojou ďalšou vášňou. Spočiatku boli síce moje pokusy váhavé a nie všetky vydarené a pekárnička šla neraz do kúta, ale postupne sme sa  spriatelili nadobro a dnes pečiem rôzne chlebíky takmer každodenne a priznám sa ku kupovanému pečivu mám už dosť chladný vzťah.
V nasledujúcom mesiaci vám teda chcem priniesť pár vyskúšaných receptov na chlieb, ale mám v pláne aj experimentovať a ak pokusy budú vydarené, podelím sa o ne s veľkou radosťou.
Pre tých, ktorí nemajú domácu pekáreň len dodám, že chlieb je možné piecť rovnako dobre aj bez jej použitia. Chce to síce viac času a práce, ale určite si nakoniec poviete, že to stálo za námahu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára